Política de privacitat

Política de privadesa.
Informació bàsica sobre protecció de dades.

 

  • Responsable: FUNERARIA SELVA, S.L.
  • Finalitat: Utilitzem les vostres dades, entre altres finalitats, per gestionar la contractació de productes i serveis, atendre les vostres consultes, així com per, si escau, enviar-vos comunicacions personalitzades.
  • Legitimació: La legitimació per al tractament de les vostres dades rau, principalment, en la prestació del vostre consentiment.
  • Destinataris: Les vostres dades seran tractades per tercers col·laboradors que treballen amb nosaltres, ja estiguin ubicats dins o fora de la Unió Europea.
  • Drets: Teniu dret a accedir, rectificar, suprimir, oposar-vos, limitar i sol·licitar la portabilitat de les vostres dades personals.
  • Informació addicional: Podeu consultar informació addicional i detallada sobre com gestionem les vostres dades personals i els drets de què disposeu, consultant el text complet de la Política de Privadesa que segueix a continuació, així com la Política de Cookies.

Informació addicional sobre protecció de dades.

FUNERARIA SELVA, S.L. (d’ara endavant, “la Companyia”) es compromet, en qualitat de Responsable del tractament de les vostres dades personals, a adoptar en tot moment les mesures tècniques i organitzatives necessàries a fi de garantir que el tractament de les vostres dades és conforme amb les disposicions del Reglament (UE) 2016/679 (d’ara endavant, “RGPD”) i la Llei Orgànica 3/2018.
La Companyia tracta les vostres dades personals de manera lícita i lleial, assegurant-se que aquestes reben la protecció adequada i que no són objecte d’utilització indeguda. Així mateix, la voluntat de la Companyia és la de ser transparent en l’àmbit de la gestió de les dades personals dels seus clients i usuaris, posant a disposició dels anteriors tota la informació necessària sobre la recopilació i el tractament de les seves dades.
L’objectiu de la Política de Privadesa és informar-vos sobre qui tractarà les vostres dades personals, per què recollim aquestes dades, durant quant de temps conservarem les dades recollides, a qui les cedirem i quins són els vostres drets en aquest àmbit.
En facilitar-nos la vostra informació personal i utilitzar el nostre Lloc Web, entenem que heu llegit i comprès la informació en matèria de protecció de dades de caràcter personal exposada en aquesta Política de Privadesa i a la Política de Cookies.

1. Qui és el responsable del tractament de les vostres dades?

El Responsable del tractament de les vostres dades personals és:
Denominació social: FUNERARIA SELVA, S.L. N.I.F: B43588912 Telèfon: 977 661 075 Adreça postal: Carrer Torrent del Lluc 2- 43700 El Vendrell (Tarragona). Correu electrònic: funeselva@fselva.es.

2. Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals?

Depenent dels productes, serveis o funcionalitats sol·licitats pels clients i usuaris, la Companyia necessitarà tractar unes dades o altres que, en general, seran les següents:

Dades identificatives i de contacte: nom, cognoms, telèfon de contacte, data de naixement, adreça postal, correu electrònic i DNI, entre d’altres;
Dades associades a l’execució d’un contracte de compravenda o de prestació de serveis amb la Companyia: dades identificatives i de contacte, dades de pagament, informació sobre les compres, comandes i devolucions, entre d’altres.

Dades recollides automàticament: en interactuar amb el nostre Lloc Web certes dades de navegació es recopilen automàticament. Aquesta informació es recull a través de cookies, la regulació de les quals queda detallada a la Política de Cookies de la Companyia.

La informació que podem recollir automàticament fa referència a la vostra utilització del nostre Lloc Web i als dispositius que utilitzeu per accedir-hi i interactuar-hi. Algunes de les dades que recopilem són: l’adreça IP del dispositiu que esteu utilitzant, el programa de navegació que utilitzeu, el vostre sistema operatiu, la data i hora de l’accés al Lloc Web, l’adreça d’Internet de la web per la qual vau accedir al nostre Lloc Web, informació sobre les pàgines visitades per l’usuari dins del Lloc Web i el temps de navegació a cada pàgina.

Dades sobre els vostres gustos i preferències personals.

Les dades personals recopilades són tractades per a les finalitats següents:

Gestionar la contractació dels productes i serveis oferts per la Companyia: poder proporcionar-vos el producte o servei que sol·liciteu, poder operar el nostre negoci a nivell intern (en termes de comptabilitat, auditoria i altres funcions internes) i gestionar el pagament dels productes i serveis.

Anàlisi de la qualitat: realitzar enquestes sobre la satisfacció dels clients i usuaris en relació amb la qualitat dels productes i serveis oferts per la Companyia.

Atenció a clients i usuaris: canalitzar i atendre les vostres sol·licituds, consultes i reclamacions per a la seva gestió i resolució; Accions publicitàries i de màrqueting: inclou principalment la personalització dels serveis que oferim i fer recomanacions en funció de la interacció amb la Companyia a través del seu Lloc Web (p. ex.: sobre la base de l’historial de compra i navegació). En cas que vós ens presteu el vostre consentiment, les vostres dades personals seran utilitzades per remetre-us periòdicament informació sobre nous productes que puguin resultar del vostre interès i oferir-vos promocions.

Millorar l’experiència de l’usuari al Lloc Web: realitzar estudis analítics i estadístics sobre com els usuaris naveguen pel Lloc Web de la Companyia.

3. Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

La base legal que ens permet tractar les vostres dades personals depèn de la finalitat per a la qual les tractem, tal com es detalla a continuació:

Gestionar la contractació dels productes i serveis oferts per la Companyia. El tractament de les vostres dades és necessari per a la correcta celebració i l’adequat desenvolupament de la relació contractual amb la Companyia. La legitimació del tractament de les vostres dades també rau en el vostre propi consentiment (en decidir contractar els nostres productes o serveis) i en l’interès legítim de la Companyia per realitzar les comprovacions pertinents a fi d’identificar i prevenir possibles fraus, així com per motius de seguretat.

Anàlisi de la qualitat. La legitimació del tractament de les vostres dades rau en l’interès legítim de la Companyia per analitzar el grau de satisfacció dels clients i usuaris, a l’efecte de poder oferir-los productes i serveis de la millor qualitat.

Atenció a usuaris i clients. La legitimació del tractament de les vostres dades rau en l’interès legítim de la Companyia per atendre les vostres sol·licituds i reclamacions per poder atendre-us adequadament i resoldre les vostres peticions. Quan es tracti de supòsits de reclamacions o incidències relacionades amb el producte o servei adquirit, el tractament de les vostres dades resulta necessari perquè la Companyia pugui complir les obligacions contractuals. En cas de consultes relacionades amb l’exercici dels vostres drets reconeguts legalment en matèria de protecció de dades, la Companyia requereix el tractament de les vostres dades per complir les obligacions legals que la vinculen en aquest àmbit.

Accions publicitàries i de màrqueting. La base legal per tractar les vostres dades amb finalitats publicitàries i de màrqueting és el consentiment que ens presteu per a l’enviament de comunicacions comercials (podent ser personalitzades) i l’interès legítim de la Companyia per enviar-vos comunicacions similars a aquells serveis o productes contractats en el passat o pels quals haguéssiu mostrat interès.

Recordeu que, si ens heu prestat el vostre consentiment per al tractament de les vostres dades per a qualsevol finalitat, teniu dret a retirar-lo en qualsevol moment.

Millorar l’experiència de l’usuari al Lloc Web. La legitimació del tractament de les vostres dades rau en l’interès legítim de la Companyia per conèixer el grau de satisfacció dels usuaris i adoptar les mesures correctores oportunes per millorar la qualitat dels nostres serveis.

4. Durant quant de temps conservarem les vostres dades?

Les vostres dades personals seran degudament conservades durant el temps imprescindible per poder ser utilitzades segons la finalitat per a la qual van ser recollides.
Les dades personals s’emmagatzemaran, aplicant les mesures de seguretat idònies per garantir-ne l’exactitud i la integritat, mentre que el seu tractament resulti necessari per a la finalitat per a la qual van ser recollides o mentre vós no exerciu el vostre dret de supressió o limitació del tractament.
En aquests supòsits, mantindrem bloquejada la vostra informació personal, sense donar-li cap tractament, durant els terminis previstos legalment per atendre eventuals responsabilitats i poder acreditar el compliment de les nostres obligacions legals i contractuals. Posteriorment, la Companyia eliminarà definitivament les vostres dades personals.

5. Amb qui podem compartir les vostres dades?

Les vostres dades personals seran tractades per membres de la Companyia que actuen en nom d’aquesta i en relació amb els quals s’han perfeccionat els corresponents contractes, en què es recullen obligacions específiques de confidencialitat i de gestió diligent de dades personals d’acord amb la legislació vigent en aquest àmbit.
En determinats casos, a fi de poder complir les finalitats exposades en aquesta Política de Privadesa, la Companyia necessita compartir les vostres dades personals amb altres empreses del Grup i amb els tercers següents:

Entitats financeres;
Proveïdors de serveis tecnològics i d’analítica;
Proveïdors i col·laboradors de serveis de logística, transport i lliurament i/o establiments col·laboradors d’aquests.;
Proveïdors de serveis relacionats amb atenció al client;
Proveïdors i col·laboradors de serveis relacionats amb màrqueting i publicitat;
Autoritats i organismes públics per: atendre una ordre, citació o investigació judicial o per qualsevol altra causa requerida per llei; atendre possibles responsabilitats derivades del tractament de les dades personals; prevenir usos il·legals del nostre Lloc Web o violacions de les polítiques del nostre Lloc Web; fer front a reclamacions de tercers; contribuir a la prevenció i investigació de supòsits de frau, entre d’altres.

Aquests tercers col·laboradors únicament tenen accés a la informació personal necessària per dur a terme els serveis pertinents i se’ls exigeix que no la utilitzin per a una altra finalitat diferent de la sol·licitada. La Companyia també exigeix a aquests tercers el mateix grau de protecció i confidencialitat que nosaltres apliquem en la gestió de la vostra informació personal. Així mateix, tots ells estan subjectes a les obligacions previstes en els seus respectius contractes de tractament de dades perfeccionats amb la Companyia.

Determinats tercers col·laboradors es troben en països o territoris situats fora de la Unió Europea. En aquests casos, la Companyia els transfereix les vostres dades d’acord amb les garanties exigides legalment per a aquest tipus de situacions:

Verifiquem si el tercer es troba ubicat en un país o territori que hagi estat declarat de nivell de protecció adequat per la Comissió Europea;
A falta d’això, verifiquem si concorren alguna de les garanties següents:
Celebració d’un contracte que contingui clàusules tipus de protecció de dades aprovades per la Comissió Europea;
Implantació de normes corporatives vinculants, aprovades per l’autoritat de control competent;
L’adhesió del tercer a un Codi de Conducta o a mecanismes de certificació.; A falta d’això, per realitzar la transferència de les vostres dades, us sol·licitem el vostre consentiment exprés o l’autorització expressa de l’autoritat de control competent.

6. Quins són els vostres drets?

Esteu legitimat per exercir els drets següents en relació amb el tractament de les vostres dades personals:
Accés (art. 15 RGPD): permet obtenir determinada informació sobre les finalitats per a les quals s’estan tractant les vostres dades, els destinataris als quals es comuniquen o les categories de dades que estan sent tractades, entre d’altres. Rectificació (art. 16 RGPD): permet dirigir-se al Responsable del tractament per modificar aquelles dades personals que fossin inexactes i per completar les que fossin incompletes. Supressió (art. 17 RGPD): permet sol·licitar la supressió, sense dilació indeguda, de les vostres dades personals que estiguin sent tractades pel Responsable. Limitació del tractament (art. 18 RGPD): permet obtenir del Responsable la limitació del tractament de les vostres dades. Portabilitat (art. 20 RGPD): us permet rebre les vostres dades personals o que aquestes siguin enviades a un tercer, en un format estructurat, d’ús comú i lectura mecànica. Oposició (art. 21 RGPD): us permet oposar-vos al tractament de les vostres dades realitzat pel Responsable. No obstant això, només podeu exercir aquest dret enfront de tractaments emparats per la base legítima d’un interès públic o un interès legítim del Responsable. Oposició al tractament automatitzat (art. 22 RGPD): us permet no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les vostres dades, inclosa l’elaboració de perfils, que produeixin efectes jurídics en vós o us afecti significativament de manera similar.

6.1. Com puc exercir els meus drets?

Per poder exercir els vostres drets en matèria de protecció de dades, la Companyia posa a la vostra disposició els mitjans següents:
Mitjançant sol·licitud escrita i signada dirigida a la Companyia (Carrer Torrent del Lluc 2- 43700 El Vendrell (Tarragona)), indicant el motiu de la vostra sol·licitud i el dret que voleu exercir, havent d’adjuntar fotocòpia del DNI o document equivalent que acrediti la identitat del sol·licitant;
Enviant un formulari emplenat i signat, havent d’adjuntar fotocòpia del DNI o document equivalent que acrediti la identitat del sol·licitant, a l’adreça de correu electrònic: funeselva@fselva.es

A continuació, es faciliten els formularis per poder exercir els diferents drets:

Així mateix, teniu dret a dirigir-vos a la corresponent autoritat de control competent en matèria de protecció de dades, per a qualsevol reclamació derivada del tractament de les vostres dades personals: l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (Formulari Presentació de Reclamacions).

7. Canvis en la política de privadesa

Aquesta Política de Privadesa està subjecta a revisió contínua per part de la Companyia, i es modificarà sempre que resulti necessari a fi d’adaptar-la a l’actualitat legislativa de cada moment o a qualsevol variació al nostre Lloc Web.
En cas que l’actualització de la Política impliqui un canvi substancial en el tractament de les vostres dades personals, us notificarem aquesta modificació a través del nostre Lloc Web (mitjançant un bàner, un pop-up o una notificació push) a l’efecte que pugueu revisar-la i valorar-la.
Per això, us recomanem revisar periòdicament la Política de Privadesa per mantenir-vos informat sobre qualsevol novetat relacionada amb el tractament de les vostres dades personals.